سوالات پرتکرار

چطور هزینه سفارش را پرداخت کنم؟

تمامی کاربران می‌توانند از طریق درگاه بانکی با تمام کارت‌های عضو شتاب هزینه سفارش را به صورت اینترنتی پرداخت نمایند.

هزینه ی ارسال چگونه محاسبه میشود؟

هزینه ارسال بر اساس شیوه ارسال متفاوت است و در زمان ثبت سفارش نمایش داده می شود.

روش های ارسال چیست؟

۱- ارسال پیک :

زمان آماده سازی کالا ۳ روز - زمان ارسال ۱ روز
کل زمان انتظار برای رسیدن کالا ۴ روز (امکان ارسال و اماده سازی فوری با هماهنگی امکان پذیر است )

۲- ارسال پست

زمان آماده سازی کالا ۳ روز - زمان ارسال بنا به مقاصد متفاوت است. مراکز استانها ۳ روزه

۳- ارسال پیشتاز و یا تیپاکس

زمان آماده سازی کالا ۳ روز - زمان ارسال بنا به مقاصد متفاوت است. مراکز استانها ۲ روزه

سفارشاتی که از طریق پست پیشتاز ارسال می‌شوند را چگونه می‌توان پیگیری کرد؟

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید: https://tracking.post.ir/ شماره مرسوله ۲۴ رقمی پست برای شما از طریق پیامک ارسال شده و همچنین می‌توانید با مراجعه به حساب کاربری‌تان اطلاعات را دریافت کنید.

چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟

با مراجعه به بخش سفارشات می توانید درخواست لغو سفارش نمایید. اگر از طریق اسنپ پی سفارش دادید! می بایست به بات تگلرام به آی دی گزینه انصراف سفارش انتخاب نمایید. یا به پشتیبانی سایت پیامک نمایید.
مهم است هنگام پیامک همراه با نام و شماره سفارش باشد. پس از درخواست ۲۴ ساعت سفارش شما کنسل و به اطلاع اسنپ خواهد رسید.

در صورت بروز تاخیر در تامین کالا چطور اطلاع رسانی صورت میگیرد؟

در صورتی که تا تاریخ انتخابی شما برای ارسال ،کالا آماده ارسال نشود، صبح همان روز پیامکی برای شما جهت اطلاع رسانی تاخیر تحویل سفارش ارسال می شود.

در صورتی که سفارش به صورت ناقص تحویل شده باشد، آیا امکان پیگیری وجود دارد؟

اگر کالایی از سفارشتان را تحویل نگرفته اید، باید حداکثر طی 24 ساعت از زمان دریافت سفارش، از طریق تماس به ما اطلاع داده شود تا امکان پیگیری وجود داشته باشد.

تا چند روز مهلت دارم محصول خریداری شده ی خود را مرجوع کنم؟

تا سه روز امکان بازگشت کالا وجود دارد. برای شمش و سکه با توجه محدودیت‌های قیمت امکان عودت پس از تحویل وجود ندارد.

در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های مدوپد بوده است و مدوپد در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

اگر در هنگام تحویل سفارش متوجه شوم کالا آسیب دیده است میتوانم آن را تحویل نگیرم؟

بله ، در صورتی که آسیب در لحظه قابل مشاهده باشد، شما میتوانید کالا را تحویل نگیرید .

میتوانم سفارشم را بصورت اقساطی ( اعتباری ) پرداخت کنم؟

بله با اسنپ پی می توانید به صورت اقساط خرید نمایید.

آیا برای خرید لازم است از قبل در وبسایت ثبت‌نام کرده باشم؟

خیر، شما با انتخاب و اضافه کردن محصولات به سبد خریدتان می‌توانید اطلاعات فردی و ارسالتان را کامل کنید و پرداخت را انجام دهید.

چطور میتوانم فاکتور سفارش را دریافت کنم؟

در بخش حساب کاربری می توانید اطلاعات هر سفارش مشاهده نمایید . از جمله فاکتور فروش

چطور میتوانم با شما تماس بگیرم؟

کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی با زیبای، بخش پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید.

چطور می‌توانم سفارشم را پیگیری کنم؟

۱- پیگیری از طریق بات تلگرام به ID: @modopod_gold_bot
۲- پیامک | پیام در شبکه‌اجتماعی (واتس اپ | تلگرام | بله )‌ به شماره پشتیبانی به صورت ۲۴ ساعته به شماره ۰۹۱۲۱۸۶۶۵۴۵
۳-تماس با واحد سفارشات در ساعت اداری ۸-۱۷ به شماره